+ Reply to Thread
Page 49 of 69 FirstFirst ... 25 31 37 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 61 67 ... LastLast
Results 961 to 980 of 1377

Thread: OC Area/Huntington Local TrackHQ Gathering

  1. #961
    8ESIX Chirolada's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    O.C.
    Posts
    163
    Liked
    0 times

    Default

    i am assuming that party must of been dope ! haha!!!
    *Flat Black Hatchi 86*
    99.50WHP*
    89.77 Torque*

  2. #962
    Tercel Driver littoboipinoy's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Tustin, CA
    Posts
    153
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by 0.o slow 1.6 View Post
    DamN Charles Just yaked all over my quarter panel. LMAO!!!!!!!
    owned
    1995 Toyota Tercel #118 RTA

  3. #963
    SPMS/PCI KazeSpec's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Orange County
    Posts
    311
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by 0.o slow 1.6 View Post
    DamN Charles Just yaked all over my quarter panel. LMAO!!!!!!!
    hahahaha you didn't hear that happening when i was driving?
    Sponsors: Special Projects Motorsports, Pro Car Innovations, Innovative Mounts, Amsoil, Spy Optic, LighterFaster.com, Fluid, Akom Racing.

  4. #964
    Captain Planet tq3z's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    OC CA
    Posts
    1,667
    Liked
    366 times

    Default

    Quote Originally Posted by 0.o slow 1.6 View Post
    DamN Charles Just yaked all over my quarter panel. LMAO!!!!!!!
    +1000 points for Charles
    Do you understand?

  5. #965
    Pro Lurker GreyFocus's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    LA eerr day
    Posts
    2,038
    Liked
    103 times

    Default

    damn sounds like i missed out on some good times

  6. #966
    Captain Planet tq3z's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    OC CA
    Posts
    1,667
    Liked
    366 times

    Default

    Quote Originally Posted by GreyFocus View Post
    damn sounds like i missed out on some good times
    I vote you move to OC
    Do you understand?

  7. #967
    Pro Lurker GreyFocus's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    LA eerr day
    Posts
    2,038
    Liked
    103 times

    Default

    negative, y'all move up here!

  8. #968
    Member Nieko's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Westminster
    Posts
    92
    Liked
    0 times

    Default

    ILL BE THERE! muahaha
    LIKE A BOSS

  9. #969
    Senior Member lttletimmy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    262
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by Nieko View Post
    ILL BE THERE! muahaha
    Hey, I think I sold you your fuel pump! Glad to see you on here!

  10. #970
    Tercel Driver littoboipinoy's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Tustin, CA
    Posts
    153
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by Nieko View Post
    ILL BE THERE! muahaha
    YEAAAA!!!! Nieko joined trackhq!!! WOOOOOOOOOO hi
    1995 Toyota Tercel #118 RTA

  11. #971
    Member Nieko's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Westminster
    Posts
    92
    Liked
    0 times

    Default

    ahah yea! you did sell me the fuel pump, thanks man, still working great.

    yea yea yea i joined.. hahah
    LIKE A BOSS

  12. #972
    rx7fc andresj's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    socal
    Posts
    437
    Liked
    0 times

    Default

    wow nieko on trackhq. WTF

  13. #973
    Senior Member .:Made in OC:.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Orange County
    Posts
    277
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by 0.o slow 1.6 View Post
    DamN Charles Just yaked all over my quarter panel. LMAO!!!!!!!
    Oh yeaaaaaaaaa..... haha.
    92 Civic Si #43 RTA 3rd Place Overall SFWD West 2009 http://charlesctran.blogspot.com
    Sponsors: Special Projects MS, PC-I, MOTUL Lubricants, Toyo Tires, Plan:B Motorsports, Carbotech Brakes

  14. #974
    8ESIX Chirolada's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    O.C.
    Posts
    163
    Liked
    0 times

    Default

    DAAAAAAYUUUUM!!!! now everyone is on here. wow this thread is gonna be getting bigger and bigger wooot
    *Flat Black Hatchi 86*
    99.50WHP*
    89.77 Torque*

  15. #975
    FIA WTCC/Formula D Driver MiataCharles_Hong_Kong's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    California/Hong Kong
    Posts
    1,092
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by Chirolada View Post
    DAAAAAAYUUUUM!!!! now everyone is on here. wow this thread is gonna be getting bigger and bigger wooot
    OK good, keep it professional thank you thank you.

    I am going to start a driftHQ.com soon. LOL

  16. #976
    rx7fc andresj's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    socal
    Posts
    437
    Liked
    0 times

    Default

    you nieko and danny.. how lame of a thread would that be

  17. #977
    SPMS/PCI KazeSpec's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Orange County
    Posts
    311
    Liked
    0 times

    Default

    is DK on here yet?
    Sponsors: Special Projects Motorsports, Pro Car Innovations, Innovative Mounts, Amsoil, Spy Optic, LighterFaster.com, Fluid, Akom Racing.

  18. #978
    BOOM!Tough Actin Tinactin minorthreat's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    654
    Liked
    0 times

    Default

    welcome nieko and no dk isnt here yet
    Jairo "Hido" J

    Gamble It Films!
    http://www.GambleItFilms.blogspot.com

  19. #979
    FIA WTCC/Formula D Driver MiataCharles_Hong_Kong's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    California/Hong Kong
    Posts
    1,092
    Liked
    0 times

    Default

    Quote Originally Posted by Chirolada View Post
    DAAAAAAYUUUUM!!!! now everyone is on here. wow this thread is gonna be getting bigger and bigger wooot

    Check this out!!!

    In the video find John : me, Nieko: me, and Me, Nieko, John and Danny 4 car tandem, damn tight! Under powered FTW.

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ur0Rs93ascU[/YOUTUBE]

  20. #980
    rx7fc andresj's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    socal
    Posts
    437
    Liked
    0 times

    Default

    ^^ pretty gangsterrr

+ Reply to Thread
Page 49 of 69 FirstFirst ... 25 31 37 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 61 67 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts